نوشته شده توسط : javad.

در بررسی نمادهای این گروه، به سراغ تحلیل نماد سرود رفته ایم. در نمودار قیمت شرکت سیمان شاهرود با نماد معاملاتی سرود پس از یک افت ۶۵ درصدی در مدت ۹۳ هفته کاری، PRZ الگوی هارمونیک بت در محدوده ۱۷۷ تومان ترمز ریزش قیمت را کشید و مانع از ریزش بیشتر قیمت شده است. از طرفی این محدوده قیمتی در سمت چپ نمودار نقش مقاومت را برای قیمت بازی کرده است که اکنون به حمایت تبدیل شده است. چنانچه قیمت بتواند مقاومت ۲۵۰ تومان را با قدرت بشکند، انتظار میرود یک رالی صعودی پایدار در نماد شکل بگیرد؛ چرا که با این اتفاق رسماً روند نزولی نماد خاتمه خواهد یافت.

همچنین در تایم فریم روزانه قیمت توانسته است خود را به بالای میانگین کوتاه مدت (تن کن سن) و میان مدت (کی جن سن) برساند و تثبیت کند. چنانچه تن کن سن بتواند کی جن سن را از پایین رو به بالا قطع کند، اخطار شروع یک حرکت صعودی را صادر خواهد کرد. آرایش متقارن تن کن سن و کی جن سن نیز نشان از شروع یک حرکت در نماد دارد. قرار گرفتن اندیکاتور RSI در بالای ۵۰، نشان از قدرت گرفتن قیمت در این محدوده قیمتی دارد.

در نمودار PnF نمودار کماکان در سمت عرضه قرار دارد و هنوز تغییر ستون نداده است اما به کوتاه تر شده ستونهای عرضه دقت کنید که نشان از آرام گرفتن قیمت در این محدوده دارد. با شکست سطح ۲۵۰ تومان، سطح مقاومتی نمودار PnF نیز شکسته و سیگنال خرید صادر خواهد شد.

چنانچه رالی مورد نظر شکل بگیرد، انتظار میرود قیمت در میان مدت خود را به محدوده ۳۵۰ تومان برساند. همچنین محدوده قیمتی ۱۷۰ تومان می تواند محدوده مناسبی برای حد ضرر این معامله باشد.




:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: