نوشته شده توسط : javad.

کفرا

شنيده شده  که شرکت فرآورده‌هاي‌ نسوز پارس‌ در مزايده اي برنده شده است

سایپا

شنيده ها مبني بر اين است که به گفته مدير اجرايي شرکت سايپا، قرارداد با رنو به مراحل پاياني رسيده و تا پايان فروردين اين قرارداد اعلام رسمي ميشود

قوامین

خبر رسیده که قوامین قربانی بدهکاری سهامدار عمده خود شده و این بانک به دلیل بدهی مالیاتی بنیاد تعاون ناجا به سازمان امور مالیاتی محکوم به فروش های هیجانی سازمان مزبور است، تا جایی که هر زمان قیمت سهم به قیمت اسمی (١٠٠٠ریال) می رسد ، مالیات چی ها ماشه فروش سهم را می کشند.

اخابر

شنیده شده سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه۳۱درصدی اخابرراصادر کرده است.

ملت

شنیده ها از ملت اینگونه است که شرکت قصد افزایش ۵۳٫۸ درصدی سرمایه را دارد تا در صورت صدور مجوز سازمان بورس، سرمایه ۲۶۰ میلیارد تومانی فعلی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به ۴۰۰میلیارد تومان برساند

دی

مدیر روابط عمومی و سخنگوی بانک دی افزایش سرمایه این بانک را تکذیب کرد.احسان بیگی در پاسخ به شایعات افزایش سرمایه ۷۰ درصدی این بانک به خبرنگار خبرگزاری بورسی سهامدارنیوز گفت: اینگونه موارد در کدال بانک قرار می گیرد و با توجه به تعطیلات، افزایش سرمایه ای وجود ندارد.

کگل

یکی از خبرهای خوش این است که در سال ۹۵ در زمینه معادن بزرگ درصدد هستیم که معدن شماره ۵گل گهر به همراه طرح های توسعه ای گل گهر یا سنگان با کارهای اکتشافی وسیعی که در این معادن صورت گرفته به ثمر بنشیند و بتوانیم به ذخایر خوبی دست پیدا کنیم. چهار طرح کارخانه آهن اسفنجی، نیروگاه برق گل گهر، تولید شمش آهن و گندله‌سازی جدید با سرمایه‌گذاری ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

کچاد

خبرها از کچاد اینگونه است که که این شرکت اعلام کرده است با شرکت هایی که قبلاً با ما همکاری داشتند و به علت تحریم ها روابطمان ضعیف شده بود در حال مذاکره هستیم تا برای رفع نیازهای خود، بدون اتکا به واسطه ها تصمیم گیری نمائیم. و همچنین مدیر عامل چادرملو اعلام کرد در سال ۹۵ افزایش سرمایه ای معادل ۱۰۴ درصد خواهیم داشت، این افزایش سرمایه را برای تکمیل پروژه های در دست اقدام و جبران هزینه های سرمایه گذاری در طرح های مشارکتی به مصرف می رسانیم که شامل؛ تکمیل طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان، طرح احداث کارخانه فولاد ثامن اردکان، طرح احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی، تکمیل طرح تامین آب از اجرای شبکه فاضلاب شهر اردکان، طرح توسعه ظرفیت کارخانه گندله سازی اردکان و سایر سرمایه گذاری ها مشارکتی می باشد.

 عرضه اولیه ثالوند

سرمایه گذاری مسکن الوند با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه سهام ایستاد.

 




:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: