نوشته شده توسط : javad.

کچاد

مدیرعامل شرکت چادرملو می گوید: سرمایه این شرکت به منظور تکمیل پروژه های در دست اقدام این شرکت ۱۰۴ درصد افزایش می یابد.وی شرایط چادرملو در سال ۹۵ این گونه برآورد کرد: با توجه به قیمت پایین سنگ آهن دانه بندی به احتمال بسیار در سال ۹۵ از میزان تولید خود می کاهیم. چون ما سنگ آهن دانه بندی را به دلیل عدم نیاز کارخانه‌های داخلی، به خارج از کشور صادر می کنیم تا از محل درآمد ارزی آن، هزینه های تهیه تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در معدن را تأمین کنیم اما در شرایط فعلی که قیمت تمام شده با قیمت فروش تقریبا برابری می کند، تولید سنگ آهن دانه بندی مقرون به صرفه نیست.
قیمت نفت

پیش‌بینی نفت ۶۰ دلاری از سوی سابیک عربستان تا پایان سال میلادی
.

فاما

افزایش سرمایه از محل انباشته در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفت

رتاپ

اقدام جدید رتاپ برای کسب درآمد / ظاهرا شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با همکاری بانک پارسیان به زودی از کارت اعتباری بنام “پارسی کارت” رونمایی خواهد کرد. / سوزنی کارشناس بخش کارت های اعتباری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در گفتگو با بورس۲۴ در این رابطه بیان کرد: بانک پارسیان در حال تعویض کارت های اعتباری قدیمی خود می‌باشد. کارت های اعتباری جدید از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی با کارت های قدیمی ندارد و تنها شماره های کارت تغییر می‌کند. بابت تعویض هر کارت، هزینه ای معادل ۱۲۰ تومان توسط شرکت دریافت می‌گردد.

سیمانیها

مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس خوزستان: توافق کردیم تا سوآپ بخشی از سیمان تولیدی ایران از راه پاکستان به بازارهای هدف انجام شود. پاکستان در زمینه صادرات سیمان به کشورهای همسایه ظرفیت خوبی دارد و با توجه به اینکه این کشور خود کسری تولید سیمان دارد صنایع تولید سیمان ایران نیاز داخلی این کشور به سیمان را تأمین می کنند پاکستان نیز به همان اندازه که نیاز این کشور به سیمان را تأمین کردیم به کشورهای همسایه و به نام ایران سیمان صادر خواهد کرد.

بانک سرمایه

شنیده می شودبانک سرمایه همکاری خودرا باچندشرکت خارجی آغاز خواهد کرد

شفارس

شفارس درسال ۹۵تولید محصول جدیدی راآغاز خواهد کردکه درسود آوری شرکت تاثیر بسزایی دارد

وتجارت
شنیده شده بانک تجارت افزایش سرمایه سنگین در راه دارد

دماوند

شنیده هاحاکی ازاین است که بانک دی درحال مذاکره بادوحقوقی برای فروش بلوکی سهام دماونددرقیمتهای ده هزارتومن است فشاربانک دی برای افزایش سرمایه هزار درصدی تمامااز محل سودانباشته است.

خمحرکه

شایعاتی ازهمکاری این شرکت برای تولیدگیربکس های شرکت رنوحکایت دارد،همچنین شنیده هایی از آگهی بلوک این شرکت درقیمت۴۸۷تومان تا۱ماه آینده به گوش میرسد.




:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: