نوشته شده توسط : javad.

پالایشی ها : شنیده ها حاکى از اعمال ۵ درصد تخفیف بیشتر از طرف وزارت نفت میباشد که قیمت رو به ٩٠ درصد فوب خلیج فارس برساند .

وساپا : شنیده شده حجم معاملات سنگین براى واگذارى سهام شرکت خودرویى به خارجیها از طریق این شرکت صورت میگیرد .

سیمانیها : شنیده ها حاکى از این است که پاکستان واسطه اى براى صادرات سیمان ایران شود بدین صورت که علاوه بر تامین سیمان پاکستان ، بخشى دیگر سوآپ شود و از انجا به کشورهاى دیگر صادر شود .

کچاد: خبرها از این نماد حاکی از آن است که سرمایه این شرکت به منظور تکمیل پروژه‌های در دست اقدام این شرکت ۱۰۴ درصد افزایش می‌یابد. گویا در سال 95 با توجه به قیمت پایین سنگ آهن دانه‌بندی به احتمال زیاد تولید این شرکت کاهش می‌یابد زیرا در شرایط فعلی که قیمت تمام شده با قیمت فروش تقریباً برابری می‌کند، تولید سنگ آهن دانه‌بندی مقرون به صرفه نیست.

فاما: شنیده‌ها حاکی از آن است که برنامه افزایش سرمایه از محل انباشته در دستور کار هیأت‌مدیره قرار گرفته است.

خبهمن : گفته میشود گروه بهمن برنامه افزایش سرمایه ۹۷ درصدی دارد که با توجه به لغو مجمع فوق العاده ۲۴ اسفند، مجمع دیگری در آینده ایی نه چندان دور برگزار خواهد شد.خبرها ازعرضه بلوک ۷۲٫۶درصدی سرمایه گذاری جامی طبق اعلام قبلی فردا توسط دو شرکت گروه بهمن و سرمایه گذاری بهمن به همراه یک شرکت دیگر در بازار پایه فرابورس حکایت دارد

شفارس : از اختصاص بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی جهت مقابله با ریزگردها و هجوم شن های روان به شهرهای جنوب غربی مرکزی و جنوب شرقی کشور حکایت داردشایان ذکر است احتمال سفارش سنگین تولید مالچ پلیمری به شرکت صنایع شیمیای فارس(شفارس) قوت گرفته است

سیمانی‌ها: خبرها از توافق برای سوآپ بخشی از سیمان تولیدی ایران از راه پاکستان به بازارهای هدف حکایت دارد. پاکستان در زمینه صادرات سیمان به کشورهای همسایه ظرفیت خوبی دارد و با توجه به اینکه این کشور خود کسری تولید سیمان دارد صنایع تولید سیمان ایران نیاز داخلی این کشور به سیمان را تأمین می‌کنند. پاکستان نیز به همان اندازه که نیاز این کشور به سیمان تأمین شود به کشورهای همسایه و به نام ایران سیمان صادر خواهد کرد.

بانک سرمایه: شنیده می‌شود بانک سرمایه همکاری خودرا با چند شرکت خارجی آغاز خواهد کرد.

شفارس: شنیده‌ها از این شرکت حکایت ازآغاز تولید محصولی جدید درسال ۹۵ دارد که درسودآوری شرکت تأثیر بسزایی دارد.

وتجارت: شنیده شده بانک تجارت افزایش سرمایه سنگین در راه دارد. 

دماوند: شنیده‌ها حاکی ازاین است که بانک دی درحال مذاکره با دوحقوقی برای فروش بلوکی سهام دماوند در قیمت‌های 10هزارتومان است. فشاربانک دی برای افزایش سرمایه هزار درصدی تماما از محل سودانباشته است.

خمحرکه: زمزمه‌هایی مبنی بر همکاری این شرکت برای تولید گیربکس‌های شرکت رنو به گوش می‌رسد. همچنین شنیده‌ها از آگهی بلوک این شرکت درقیمت۴۸۷تومان تا یک ماه آینده حکایت دارد.

کقزوی : اولین ۱۰۰ درصدی بازار سرمایه در ۹۵ / شرکت شیشه قزوین در نماد کقزوی موفق شده در ۶ روز معاملاتی سال ۹۵ بازدهی خیره کننده ۱۷۰ درصدی را بدست آورد . کیسون و ساذری دیگر نمادهای پربازده سال ۹۵ تا اینجای کار هستند در مقابل سیمان غرب آسیا در نماد سجام با ۱۴، خزامیا با ۱۴ و ورنا با ۱۵درصد زیان از ابتدای سال ۹۵ تا کنون بدترین عملکرد را به نام خود ثبت کردند.

دسبحان : دسبحان در مسیر رشد / نماد معاملاتی شرکت داروسازی سبحان دارو در واپسین روزهای سال۹۴ از بازار فرابورس به بورس منتقل شد. این شرکت درنظر دارد در سال ۹۵ حدود ۱۳۰ میلیارد ریال مطابق معمول از محل آورده نقدی سهامداران افزایش سرمایه دهد. دسبحان در سال ۹۴ طرح توسعه ای مربوط به سایت نیمه جامدات را به مرحله اجرا درآورد و احتمالا اوایل سال ۹۵ به بهره برداری می‌رسد. با توجه به این که دسبحان هم اکنون در ۱۰۰ درصد ظرفیت خود تولید می کند، طرح های توسعه خطوط تولیدی جدید را در دستور کار قرار داده است.

اخابر : کلیه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت مجاز به ارائه سرویس‌های تلفنی با قیمتی ۲۰ درصد بالاتر از شرکت مخابرات ایران شدند و با مجوز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، می‌توانند تعرفه‌های تعیین شده پیشین برای تلفن ثابت را تا ۲۰ درصد افزایش دهند.

حریل : گفته های سهامدار عمده حریل: حریل شرکتی است با اهداف توسعه ایی که با تمام قوا درحال دنبال کردن اهداف خود است .وی که نخواست نامش درخبر آورده شود، دلایل خود را این طور ذکر کرد: وارد کردن هزار واگن ازاصلی ترین پروژه های توسعه ای این شرکت محسوب می شود ، که می تواند در سود آوری شرکت تاثیر قابل بسزایی داشته باشد.به گفته این سهامدارعمده ، هم اکنون توکا ریل رقیب اصلی حریل محسوب می شود .او می افزاید: اگرچه امروز توکاریل از ظرفیت بالایی در جابجایی در مقایسه با حریل برخوردار است اما با وارد شدن هزارواگن جدید ، حریل نیز می تواند رشد قابل توجهی در این باره کند.




:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: