نوشته شده توسط : javad.

خاور: شنیده‌ها حاکی از آن است که خط تولید موتور وانت آریسان در شرکت ایدم افتتاح شده است و در مرحله آموزش جهت تولید وانت آریسان و انتقال خط تولید از شرکت ایران‌خودرو تبریز به شرکت ایدم و تجهیز خط تولید هستند.

خپارس :براساس اخبار واصله از بازار همچنان خبرهایی مبنی بر توافق انتقال دو بلوک در پارس خودرو به میزان بیش از 30 درصد به شرکت فرانسوی رنو بگوش میرسد.

ایران خودرو: شنیده شده خودرو قصد دارد پس از ثبت افزایش سرمایه کنونی، برنامه افزایش سرمایه 300 درصدی را در دستور کار قرار دهد. یک منبع آگاه در شرکت ایران خودرو در این رابطه بیان کرد: انجام افزایش سرمایه فعلی شرکت در حال انجام است و حق تقدم های استفاده نشده از هفته آینده به حراج گذاشته می شود.

گروه خودرو: با توجه به فروش دارایی‌ها توسط این گروه، شنیده‌ها حاکى از فروش بلوک پارسیان براى این نماد است که در صورت صحت این خبر خگستر، خمحرکه و خودرو می‌توانند مورد توجه قرار گیرند.

خساپا و رنا: خبرها حکایت از این دارد که سرمایه‌گذاری سایپا، بلوک ۶ درصدی سایپا را خریداری خواهد کرد. به این ترتیب همچنان سهام سایپا با معاملاتی که در بورس ضربدری خوانده می‌شود، مالک مطلق «خساپا» باقی خواهد ماند. همچنین خبرهایی مبنی بر معاملات درون گروهی در گروه سایپا بابت کاهش و افزایش سرمایه‌ای که در دستور کار دارد، به گوش می‌رسد که هدف از آن افزایش قیمت پایه سهام است.

به همین دلیل دو شرکتی که روی این معامله تأثیر‌گذار هستند سرمایه‌گذاری رنا و سایپا هستند. به این ترتیب که بخشی از سهم توسط رنا فروخته می‌شود و سرمایه‌گذاری سایپا خریداری کرده و بالعکس سهمی را «وساپا» فروخته و رنا خریداری می‌کند.

 

وساپا: شنیده‌ها از فروش بلوک «وساپا» به خارجی‌ها حکایت دارد. این معامله برای آن است که خارجی‌ها با خرید بلوک «وساپا» یک تیر و دونشان می‌کنند و علاوه بر خرید سرمایه‌گذاری سایپا، سهام سایپا را به‌طور غیر‌مستقیم مالک می‌شوند

خزامیا:شایعه تعدیل مثبت “خزامیا” و احتمال توقف این نماد به گوش می رسد تا این سهم پیش از زمان مقرر جهت برگزاری مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه با توقف معاملات همراه شود. گویا این سهم با سود ۱۲۰ریالی به ازای هر سهم اطلاعات جدیدی را به دست تالار نشینان خواهد رساند. همین عامل موجب شد در حالیکه این سهم برای دقایقی با عرضه صف خریداران رو به رو شد دوباره به صف بنشیند.

خساپا:شنیده شده سایپا برای بودجه ۱۳۹۵ سود 470 ریالی اعلام خواهد کرد

خزامیا:شنیده شده زامیاد برای بودجه ۱۳۹۵ سود ۲۲۰ ریالی اعلام خواهد کرد




:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: