نوشته شده توسط : javad.

دیران : شرکت ایران دارو برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را اعلام و فرایند این تصمیم را آغاز کرد. شرکت ایران دارو که در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را اعلام و با اعلام پیشنهاد هیات مدیره ، فرایند این تصمیم را آغاز کرد. به این ترتیب ، هیات مدیره “دیران” بعد از مصوبه ۲۲اسفند ، گزارش توجیهی افزایش سرمایه از ۱۶ به ۲۴ میلیارد تومان را به حسابرس ارسال کرده است.

فجر : مناطق جنوب کشور با فرا رسیدن تابستان مصرف برق زیادی خواهند داشت. هلدینگ خلیج فارس در تلاش است تا با فروش برق پتروشیمی فجر به صنایع فولادی و سیمانی تامین کننده برق آن ها در تابستان باشد.

حفارس : نماد شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس پس از ارسال اطلاعات درخواستی سازمان بورس و اوراق بهادار به زودی بازگشایی می‌شود.هادی نوری؛ سرپرست امور سهام شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس درباره توقف نماد شرکت «حفارس» به خبرنگار «پاسارگاد تحلیل» گفت: اداره نظارت بر ناشران بورسی درخواست اطلاعات جدیدی درباره تعدیل پیش‌بینی درآمد کرده که شرکت این اطلاعات را به زودی در اختیار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار می‌دهد.

لخزر : شنیده ها از لخزر حکایت از این دارد که این شرکت درصدد است از بابت تغییر کاربری با شهرداری رشت توافقاتی را انجام دهد تا ملک مورد نظر به کاربری تجاری تبدیل گردد. که گویا مالک ٩٠٪‏ این مجموعه سرمایه گذاری پارس توشه است.

ذوب : وضعیت اقتصادی کشور، بنگاه های تولیدی را در سال ٩۴ تا مرز زیان کشاند. حتی شرکت های بزرگ فولادی از جمله ذوب آهن بارها تعدیلات سنواتی منفی افشا کرده اند که ناشی از رشد بهای تمام شده و کاهش قیمت فروش محصولات و نبود مشتری کافی بوده است.

بترانس : با رفع تحریم ها امکان ایجاد بازار صادراتی جدید برای شرکت ها وجود دارد. ایران ترانسفو تا این لحظه هیچگونه قراردادی برای بازار جدید صادراتی نبسته است.اما شنیده شده احتمال تعدیل مثبت در سهم دوز از انتظار نیست

حتاید: خبرها حاکی از آن است که شرکت تاید واتر خاورمیانه طی برگزاری مناقصه از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی برنده لایروبی بنادر شمال کشور، شامل لایروبی بنادر استان گیلان و مازندران شده بود که از طرف سازمان بنادر و کشتی رانی این مناقصه مردود اعلام شد. حال این مناقصه فردا برای بار دوم برگزار می‌شود با این تفاوت که نگین سبز در این مناقصه شرکت نمی‌کند.

ونفت: گفته می‌شود ونفت برای ۶۰‌جایگاه تک پمپ بنزین برنامه‌ریزی شده است (فعلا در شهرستان تهران) که دوجایگاه به‌زودی افتتاح می‌شود. این جایگاه‌ها تحت برند پتران هستند لازم به یادآوری است این جایگاه‌ها در اصفهان توسط شرکتی در حال اجراست. به نظر می‌رسد این قسم از فعالیت ونفت می‌تواند سود پایداری ایجاد کند.

سشرق: خبرها حاکی از آن است که سیمان شرق به‌زودی صادر‌کننده سیمان سفید به روسیه خواهد شد. این شرکت در حال موقعیت‌سنجی و بازار‌یابی برای صادرات محصول خود به روسیه است.




:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: