نوشته شده توسط : javad.

خبهمن : در طی واگذاری بلوک ٧٢.۶ درصدی شرکت سرمایه گذاری جامی در روز چهارشنبه، دوشرکت گروه بهمن و سرمایه گذاری بهمن سهام خود را در این شرکت به فروش رساندند. ظاهرا این بلوک مدیرتی توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران خریداری شده است.

خپارس : شایعه انتقال واگذاری سهام پارس خودرو به شرکت فرانسوی رنو تکذیب شد

ونفت : چندی پیش خبرهایی درباره شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در میان معامله گران بازار وجود داشت، گویا این شرکت قصد فروش سهم ۴٩ درصدی خود از پروژه نفت قشم را داشته است.

ونفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که ونفت راه‌اندازی ۶۰ جایگاه پمپ بنزین در استان تهران را برنامه‌ریزی کرده و دو جایگاه به‌زودی افتتاح می‌شود. به نظر می‌رسد این شیوه از فعالیت ونفت می‌تواند سود پایداری ایجاد کند. در حال حاضر روند فعالیت شرکت مطابق پیش‌بینی است. افزایش سودآوری آتی ونفت بستگی به سیاست‌های بعدی وزارت نفت خواهد داشت. اگر احداث و بازسازی سایر جایگاه‌هایی که متعلق به وزارت نفت است، به ونفت واگذار شود تاثیر مثبتی بر سود شرکت خواهد گذاشت.

کسرا: خبرها حاکی از آن است که نماد معاملاتی سهام سرامیک‌های صنعتی اردکان از تاریخ ۲۵ تیر سال ۹۳تاکنون متوقف بوده که علت توقف نماد، معامله سهام مدیریتی شرکت در خارج از سامانه معاملات و همچنین انتقال بدهی سهامدار عمده به حساب‌های شرکت بوده است.

شپنا: زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه شپنا مذاکراتی را با دو شرکت کره‌ای و ژاپنی در مورد طرح توسعه پالایشگاه اصفهان آغاز کرده است، در بازار به گوش می‌رسد.

غمینو : غمینو وامی رابه مبلغ ۶۵۱میلیاردریال دریافتی از بانک رفاه را مورخ ۹۴/۱۲/۲۷تسویه کرده است وازاختلاف ریالی وام مذکور ۳۸۶میلیارد ریال سودشناسایی کرده است

تپکو: شنیده می‌شود اردیبهشت ماه معامله بلوکی هپکو با قیمت ۱۳۰۰ریال انجام خواهد شد.

تاپیکو: شنیده‌ها از فروش سلولزی توسط تاپیکو حکایت دارند.

رمپنا: خبرها از مذاکره مپنا جهت واگذاری بلوک بمپنا به سرمایه‌گذاری فرهنگیان حکایت دارد.

وساپا: شنیده می‌شود سرمایه‌گذاری سایپا (وساپا) برنامه افزایش سرمایه ۱۵۰درصد از محل آورده و سود انباشته را در دستور کار خود دارد.

گروه حمل‌و‌نقل: شنیده‌ها از گروه حمل‌و‌نقل حکایت از این دارد که افزایش حق بیمه کشتی‌های حامل نفت خام ایران به‌وسیله شرکت p&l تاثیر خوبی روی شرکت‌های کشتیرانی ایرانی خواهد داشت.

گروه معدنى: شنیده‌ها حکایت از ورود شرکت ژاپنى براى سرمایه‌گذارى در معدن‌هاى سنگ آهن و گاز طبیعى دارد.

رکیش: خبرها از این نماد حکایت از انعقاد قرارداد انجام امور کارت‌های شرکت سامسونگ و «تجار» و احتمال تعدیل سود از این محل دارد.

 

ذوب : براساس نامه رسمی به وزارت راه و شهرسازی خط تولید ریل ملی در ذوب آهن در خردادماه سال جاری راه‌اندازی آزمایشی و ریل تجاری (برای عرضه در بازار) در تیرماه ارایه می‌شود.

حتاید : شرکت تاید واتر خاورمیانه طی برگزاری مناقصه از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی برنده لایروبی بنادر شمال کشور، شامل لایروبی بنادر استان گیلان و مازندران شده بود که از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی این مناقصه مردود اعلام شد.

خگستر  : شنیده ها از واگذاری بلوک ۵۱ درصدی خگستر توسط ایران خودرو به قیمت پایه هر سهم۱۶۵۰۰ ریال به گوش می رسد .
این فروش جهت رفع مانع قانونی در اختیار داشتن بانک پارسیان با توجه به تمهیدات و سیاست های اخیر ایران خودرو صورت می گیرد .

وگردش : شایعاتی مبنی بر بازگشایی قریب الوقوع  نماد وگردش به گوش می رسد

مبین : مدیرعامل پتروشیمی مبین گفت: امکان انتقال برق مازاد مجتمع پتروشیمی مبین به شبکه برق سراسری فراهم شده است. وی افزود: این میزان ۱۰۰ مگاوات برق تولیدی مازاد بر فروش قبلی مجتمع است و حاکی از افزایش راندمان تولید می باشد. همچنین مازاد اکسیژن تولیدی که قبلاً به هوا برگشت می شد به مشتری جدید تخصیص یافت.

شبندر : مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ٩۶ درصدی طرح افزایش سه میلیون لیتری تولید بنزین پالایشگاه بندرعباس نسبت به تکمیل و راه اندازی پروژه ظرف چند ماه آینده ابراز امیدواری کرد.نامور افزود: طرحهای پالایشی بدون شک با هدف سودآور کردن پالایشگاه و ارزآوری برای کشور اجرا می شوند بنابراین در این راستا به دنبال بازاریابی و شناخت بازار دنیا برای صادرات فرآورده های تولیدی این پالایشگاه خواهیم بود.وی ادامه داد: برای مطالعات امکان سنجی پنج شرکت ژاپنی و انگیسی و چند شرکت خارجی دیگر اعلام آمادگی کرده اند که در حال مذاکره با آنها هستیم که با شناخت کامل و مطالعه دقیق بازار به افزایش ظرفیت بپردازیم، نه ای نکه تولید فرآورده ها را آغاز کنیم، بعد به دنبال بازار صادرات باشیم.




:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: