نوشته شده توسط : javad.

میدکو

شنیده هایی از تعدیل مثبت شرکت باتوجه به افزایش سود شرکت های زیر مجموعه در آینده نزدیک به گوش می رسد

تایرا

شنیده شده باتوجه به فروش زیاد شرکت در آبان و مهر ماه امسال شرکت با تعدیل مثبت مجدد رو به رو خواهد بود

آپ
به گزارش شبکه خبری اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی آسان پرداخت (آپ)، در آخرین گزارش مجله فایننشیال تریبون طبق آخرین آنالیز نیلسون ریپورت (یکی از مهم‌ترین خبرگزاری‌های بین‌المللی صنعت پرداخت الکترونیک) شرکت آسان پرداخت (آپ) رتبه بیست و هشتم را در حوزه پرداخت‌الکترونیک در کل دنیا کسب کرده است.

ذوب
سعید امید قائمی (معاون مالی و اقتصادی شرکت ذوب آهن) گفت: افزایش سرمایه شرکت در حال نهایی شدن است و گام های نهایی در حال پیموده شدن است. در حال حاضر افزایش سرمایه شرکت در سازمان بورس در مراحل پایانی است و چند ابهام کوچک مانده که احتمالا ظرف یکی، دو هفته پیش رو برطرف می شود. مجوز افزایش سرمایه از سوی سازمان به زودی دریافت خواهد شد و پس از آن نسبت به برگزاری مجمع فوق العاده اقدام خواهد شد. پس از صحبت های سعید امید قائمی، شنیده هایی مبنی تایید افزایش سرمایه ذوب در آینده نزدیک به گوش میرسد

فمراد

فمراد  که شایعه برنده شدن آلومراد در انتقال هوایی برق استان خوزستان در بازار وجود داشت. این در حالی است که این موضوع توسط مسئولین شرکت تکذیب شد. گویا بازار به دنبال موضوعی بوده تا موجبات رشد این شرکت را فراهم آورد.

کساپا

مالک بزرگترین شرکت تولید شیشه خودرو رو در رشت بدنبال خرید سهام شیشه سایپا و بدست آوردن انحصار کل تولید شیشه خودرو در ایران برای بی رقیب بودن در تعیین نرخ و .. است و شنیده شده مقداری در سهام و حق تقدم شرکت سرمایه گزاری کرده است .سایپا شبشه با دو شرکت لایسک و گلستون جهت راه اندازی خط تولید شیشه های ساختمانی مذاکره کرده . کلیه تجهیزات شیشه نشکن سایپا ابتدای سال از کرج به قزوین و به شیشه سایپا منتقل گردیده و همه چیز اماده تولید شیشه های دوجداره ساختمانی میباشد و توسعه مهم کوره htbs و gtbf بعنوان طرح توسعه در مراحل انتهایی است

سیمانى

شنیده میشود که بعد از تعدیل مثبت سنگین در ساربیل و سمازن ، با توجه به افزایش نرخ و افزایش صادرات و تولید باید شاهد تعدیل سایر شرکت ها تا پایان سالجارى باشیم .

اپرداز

شنیده میشود که شرکت از محل طرح چابک ( موبایل بانگینگ ) ٣٠ درصد تعدیل تا پایان سال و تعدیل ١٠٠ درصدى براى سال آینده میتواند داشته باشد .




:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: